"Na tabletima se igramo a istovremeno i učimo!"
"Super mi je bilo kad smo svi zajedno pomagali praščićima da se spase od vuka i kad smo ga zajedno uspjeli pobijediti"
„Rješavanje zadataka u parovima ili trojkama je za neke učenike vrlo motivirajuće, žele se iskazati.“
"Meni je najbolje bilo kad smo se natjecali jedni protiv drugih u rješavanju zadataka. Ja sam bio najbolji!"
"Zadaci na tabletima su super!" Zašto? "Jer se moramo šetati po razredu! I čitati!"
„Prilikom rada u paru uspješniji učenici često pokazuju svoju nadmoć pa se oni manje uspješni osjećaju loše.“
"Draga učiteljice, samo kratko da se javim: bili smo kod doktorice. Vilim ima gnojnu anginu, a neugodna teorija je: Kad su bili u petak tableti i morali smo se boriti protiv virusa, ja sam ga pobijedio i sad mi se on osvetio i ušao u mene i jači je od mojih antitijela"
Učenik
"Meni je najbolje bilo kad smo se borili protiv virusa na tabletu, mene je skoro pobijedio ali sam ga na kraju ipak sredio"
"Klasičnim ponavljanjem nikad ne riješe ovoliko zadataka."
"Spasili smo praščiće od vuka pa ih mi možemo pojesti"
„Rješavanje matematičkih zadataka zadanih riječima učenicima je mnogo zabavnije na tabletima. U malo vremena uspiju riješiti puno više zadataka nego u radnoj bilježnici.“
"Najviše mi je fora kada moramo tražiti odgovore po razredu."
„Sviđa mi kada u paru radimo na način da jedan učenik treba riješiti zadatak, a drugi provjeriti je li rješenje točno.“
„Volim raditi u paru jer ako onaj drugi riješi zadatak naglas ja čujem pa samo upišem rješenje.“
„Korisno je raditi u paru jer ako nešto ne razumiješ onaj drugi ti može objasniti“.
„Kada pomažeš drugima bolje se osjećaš!“
„Zabavno je rješavati zadatke s prijateljima iz razreda te svaki puta želim biti u grupi s nekim drugim.“